طراحی نمای ساختمان

 

طراحی نمای ساختمان یکی از مهمترین بخش های ساختمان است و ما قصد داریم در این مقاله شما رو با تفاوت طراحی نمای مدرن و نمای کلاسیک آشنا کنیم. امیدوارم تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

اکثر انسان ها در برخورد با موضوعی در ذهن خود در موردش قضاوت می کنند. مثلا یک نفر را با پوشش رسمی کت و شلوار  و یک نفر با پوشش معمولی در نظر بگیرید، مطمئنا نحوه ی قضاوت در مورد این دو فرد متفاوت است. در طراحی نمای ساختمان هم این موضوع وجود دارد و ما قبل از اینکه داخل ساختمان را ببینیم در نگاه اول نمای ساختمان ( همان پوشش رسمی و معمولی ) را می بینیم. پس انتخاب سبک نمای ساختمان و متریال آن مسئله ی مهمی است که باید در انتخاب آن کاملا دقت کنید و بهترین نمای ساختمان را برای ساختمان خود انتخاب کنید.

طراحی نمای ساختمان موضوع خیلی مهم و تخصصی است که پیشنهاد می شود برای انجام آن به گروه های طراحی ( دفاتر طراحی ) مراجعه کنید تا این کار را بصورت تخصصی انجام دهند. افراد متخصص با تجربه کاری بالا در طراحی نمای یک ساختمان به موارد زیادی توجه می کنند که چند مورد آن شامل موارد زیر است :

  • توجه به سبک منطقه 
  • انتخاب بهترین متریال 
  • انتخاب نوع سبک متناسب با محل
  • نحوه ی قرارگیری اصولی المان ها
  • و…

پیشنهاد میکنم پروژه های ما در خصوصطراحی نما را مشاهده کنید.

 

تفاوت طراحی نمای مدرن و نمای کلاسیک

در طراحی نمای ساختمان به سبک مدرن میتوان از متریال های زیادی استفاده کرد که بهترین متریال برای طراحی نمای مدرن شامل این موارد است : ترموود، اچ پی ال، کامپوزیت و دکوراتیو که به علت تنوع زیاد متریال می توانیم با ترکیب آن ها نمای زیبایی را ایجاد کنیم.

در طراحی نمای کلاسیک میتوان از متریالهایی مانند تراورتن استفاده کرد. تاج و سرستون های شکیل یکی از ویژگی های بارز این سبک دکوراسیون است که باعث می شود نمای کلاسیک شکیل تر از نمای مدرن دیده شود. به علت ریزه کاری های زیاد، طراحی نمای کلاسیک هزینه ی بالاتری نیز دارد ولی در نهایت ساختمانی با ابهت و شیک را می توانیم داشته باشیم.

 

تیم معماران کارینا در حوزه ی طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و خارجی در کنار شماست تا خانه یا محل کار خود را به بهترین مکان تبدیل کنید.

می توانید همین حالا با مشاوران ما تماس بگیرید. ۰۲۶۳۴۲۴۱۷۸۰ – ۰۹۰۲۴۹۱۷۹۶۴

۲ دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید